CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 10, 2009

Agenda Sabtu Tangkap Muat..

Hari sabtu lepas...dah lepas sangat sangat pun..ikut perancangan awal saya dan kawan nak ke T6,Sembrong..ada Gempak Desa Astro...malam pulak ada konsertnya..artis yang hadir kebanyakkan dari bekas pelajar pelajar AF..seperti Mawi, Yazer, Edlin..tapi atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan..terpaksa dibatal kan perancangannya..tak kisahlah..lagipun saya boleh buat perancangan lain..ikut family ke JB...

Tapi bukan untuk jalan jalan tapi hanya nak mengambil anak buah saya yang 2 orang tu..tiba masa nak balik ayah menyinggah pulak sekejap ke Pasaraya Kip Mart Tampoi..lagipun laluan balik menggunakan tol Skudai..

Sampai rumah..ingat nak rehat rehat..kawan pulak mesej ajak pergi melawat mak kawan kami masuk hospital..niat memang dah lama nak pergi..ni barulah ada kesempatan waktu..nak diikutkan saya ni ketaq lutut nak masuk hospital..tak tahulah kenapa..gemuruh semacam je..tapi mengenangkan kawan saya..mak dia pun saya dah kenal..saya kuatkan juga untuk melangkah masuk..nasib ada kawan..(huhu teruk betul lah aku ni..)

Dah habis melawat..kami pergi pulak Kluang Mall ada pameran kereta Lotus..waktu pagi ada pertunjukan drift..

sebahagian daripada kereta lotus yang dipamerkan

Ini pun tak dapat nak ambil semua..dah ramai sangat orang yang nak mengambil gambar dengan kereta kereta ni..jadi ni jelah yang sempat diambil..dah puas belek belek..jalan jalan pulak dalam Kluang Mall..almaklumlah saya ni jarang sangat sangat kebandar..balik kerja terus balik rumah..lagipun tempat kerja bukan berdekatan dengan bandar..tu pasal bila ada masa kebandar jalan puas puas..masa tu pulak ada sale kasut, wallet, handbag wanita..70%, 80%..selit selit juga lah nak tengok..mana tau ada yang berkenan..boleh juga sambar..tapi takde pulak yang berkenan (tak berkenan ke kekurangan ongkos..hehe..) kat Kluang Mall ni tingkat atas sekali ada 1 tempat untuk permainan kanak-kanak..kalau anak anak saudara datang..kesini lah dituju..entah macamana bila masuk je tempat tu saya terpandang 1 benda yang amat besar..yang sebelum ni tak pernah ada disitu..

inilah bendanya...cam teringin pulak nak naik..tapi nanti orang cakap tak sedar diri pulak..huhu...

Agenda seterusnya..teringin pulak nak kepasar..yang lebih dikenali dengan nama pasar bukit ayam..siapa siapa orang Kluang mesti tau pasar ni dimana..sampai sampai je kat pasar hujan mula turun..orang mulalah jalan ketepi tepi nak lalu bawah payung..tempat utama nak dituju tempat jual asam..

nilah pelbagai asam yang dijual..ni pun main ambil je gambar..hujan punya pasal

Badan dah penat..kaki pun dah letih..apa lagi balik lah..


*stop disini dulu ye..nanti nanti akan disambung lagi..dilain waktu*




2 comments:

♥Hernee Nazir♥ said...

apesal x snggah gelang patah..dh dkat tu..hehehe

angah said...

kak hernee..dekat eh..nak buat camne kak..drivernya nak cepat balik..kalau saya sendiri mau gak gi..