CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 12, 2009

Surat Temuduga..Tak Disangka...


Semalam saya dapat 1 surat dari SPRM..untuk menghadiri temuduga..saya tak sangka boleh dapat..sedangkan masa isi form jawatan kosong hanya sekadar suka suka je..dapat ok..tak dapat pun ok..tapi Alhamdulillah saya dapat..masalah sekarang saya seganlah nak pergi..sebabnya jawatan tu pada saya tak sesuailah untuk perempuan..tapikan masa jawatan kosong tu dikeluarkan..tak de pula syarat syarat mengatakan untuk lelaki atau perempuan..tu pasal lah saya mencuba je..then lagi 1 kalau bukan untuk perempuan juga SPRM dari Putrajaya tak kan hantar surat temuduga pada saya..sedangkan masa isi form tu disertakan dengan gambar..aduhai..fening fening..nak tahu tak apa jawatannya..

Jawatan Pemandu Kenderaan..di Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia

Nak gelak gelak lah..tapi apa boleh buat dah dapat..harus juga kena pergi..


*maaf ye kalau gambar kureng memuaskan*

4 comments:

♥Hernee Nazir♥ said...

gi je ngah..rzki tu..akk yg tnguu ni xdpt..gud luck tau..

angah said...

kak hernee..terima kasih..mungkin saya akan pergi..tebalkan muka sajalah..untuk akak..jgn bermuram..Insyaallah rezeki akak akan dtg juga..

naimisa said...

tidak hadir temuduga setelah dipanggil akan menyebabkan nama anda disenaraihitamkan untuk sesi temuduga jawatan lain dalam tempoh lima tahun, jika masih ada jawatan lain yg dipohon selain jawatan yang telah ditawarkan itu.

-----------
Rugi tu.....
-:)

angah said...

naimisa..tu le psl..tapi memang akan gi pun..camnepun terima kasih beritahu..