CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 9, 2009

Kebakaran Yang Tak Disangka..


Semalam adalah hari yang paling memeningkan kepala saya..dengan kepala yang sakit..kerja yang banyak..menambahkan lagi sakit kepala..
tepat pukul 3.30pm macam tau tau je saya ni tengah sakit..elektrik boleh tak ada..memang nak suruh saya berrehatlah tu..kebetulan ye tak..niat hati ni memang nak je balik awal..tapi nanti apa pulak kata bos..sementara nak tunggu balik..berdirilah sekejap ditepi tingkap ambil angin..almaklumlah elektrik tak ada..tiba2 nampak 1 kereta MYVI SE putih berhenti ditepi jalan..1 family keluar dari kereta tu..nampak pulak asap berkepul-kepul keluar..saya ingatkan mungkin asap dari ekzosnya..tapi bila diperhatikan asap tu keluar dari bahagian enjin berserta dengan api..
saya pun tanpa fikir panjang kemas barang..tutup pintu ofis semua..terus pergi tengok untuk merakamkan detik-detik kecemasan tersebut..





Api sedang membakar keseluruhan kereta


Ahli Bomba sedang memadamkan kebakaran


Disebabkan Hp saya baterinya low yang amat..keadaan terakhir kereta tu tak dapatlah saya ambil..tapi bayang2kan jelah kereta yang telah hangus terbakar ye...

p/s : maaflah kalau gambar kurang memuaskan..saya ni bukannya pakar dalam mengambil gambar..

2 comments:

♥Hernee Nazir♥ said...

uisyhhh..dahsyat ek..sib baik dorg smpat kuar..klau x sure rentung..

angah@anil said...

nasib sgt baik bg 1 family tu..klau x perasan camnelah agknya..